بیایید با این سس شکلات سوربن خانگی غنی، شکلاتی و به طور جدی لذیذ به اصول اولیه بازگردیم! تهیه شده با مواد ساده در کمتر از 10 دقیقه آماده می شود و همچنین دارای دو نوع شکلات می باشد.

آره واقعا خیلی ساده است اما واقعاً بسیار خوشمزه است. ایده آل برای مخلوط کردن در فنجان قهوه صبحگاهی خود، قرار دادن مقداری بستنی با قاشق یا فقط برای خودتان یک لیوان شیر شکلات درست کنید! واقعا هیچ محدودیتی برای کاری که می توانید با این سس شکلاتی ساده و خوشمزه انجام دهید وجود ندارد.

به‌عنوان یک شکلات‌آور، می‌توانم به شما بگویم که این تنها دستور تهیه سس شکلاتی است که تا به حال به آن نیاز دارید.

دیگر نیازی به بیرون رفتن و خرید آن نیست دیگر خبری از طعم های شیمیایی نیست فقط شکلات واقعی و فوق العاده خوشمزه برای تمام نیازهای دسر شکلاتی شما.

من و مادرم این سس شکلاتی را با تقریباً هر دسری که پیدا کنیم مخلوط کرده ایم! از استفاده از آن گرفته تا بستنی‌های برتر، مخلوط کردن در پای بستنی و حتی قهوه‌های ما دسرهای شکلاتی زیادی در اطراف خانه ما وجود دارد که فکر می کنم واقعاً در بهشت هستم.

سس

با این حال به من اعتماد کنید این دستور سس شکلاتی آخرین چیزی است که به دنبال آن بودید! این خیلی خوبه
شکر و آب را در یک قابلمه کوچک با هم مخلوط کنید. روی حرارت ملایم قرار دهید و مدام هم بزنید تا شکر حل شود.

در یک قابلمه تمیز شیر و شربت ذرت را روی حرارت ملایم گرم کنید تا دور لبه ها شروع به حباب زدن کند روی تکه های شکلات بریزید و بگذارید 2 دقیقه بماند با هم مخلوط کنید.

با انواع بسیاری از شکلات های موجود در بازار، مطمئن هستم که به راحتی می توان آن را غرق کرد جای نگرانی نیست! ما تست کرده ایم و بهترین ها را پیدا کرده ایم.

ما به شدت توصیه می کنیم شکلاتی را پیدا کنید که یک شکلات نیمه شیرین باشد این باید در مورد 64٪ روی بسته بندی خوانده شود.

اگر با معنی آن آشنا نیستید، درصد شکلات به شما می گوید که چه مقدار از نوار از دانه های کاکائو خالص تهیه شده است.

بنابراین، 64٪ به این معنی است که 64٪ از شکلات از مواد موجود در دانه کاکائو ساخته شده است. بقیه نوار شیرین کننده، چربی و غیره است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *