آنچه می خورید می تواند به میزان قابل توجهی بر آرایش میکروبیوتای شما تأثیر بگذارد خوردن مغز گردو سفید ممکن است یکی از راه های پشتیبانی از سلامت میکروبیوتای و روده شما باشد.

مطالعات نشان می دهد که اگر روده شما سرشار از باکتری های تقویت کننده سلامتی و میکروب های دیگر میکروبیوتای روده شما باشد ، به احتمال زیاد روده سالم و سلامت کلی خوبی دارید.

یک ترکیب ناسالم از میکروبیوتای شما می تواند به التهاب و بیماری در روده و جاهای دیگر بدن شما کمک کند و خطر چاقی ، بیماری قلبی و سرطان را افزایش می دهد.

هنگامی که 194 بزرگسال سالم هر روز 1.5 اونس (43 گرم) گردو را به مدت هشت هفته می خوردند ، در مقایسه با دوره عدم خوردن گردو ، باکتری های مفیدی افزایش می یافتند.

گردو

این شامل افزایش باکتری هایی است که بوتیرات تولید می کنند ، چربی هایی که روده شما را تغذیه می کند و سلامت روده را تقویت می کند.

مطالعات مشاهده ای لوله ، حیوانات و انسانی نشان می دهد که خوردن گردو ممکن است خطر ابتلا به برخی از سرطان ها از جمله سرطان های پستان ، پروستات و کولورکتال را کاهش دهد.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، گردو سرشار از پلی فنول اللاژیتانین ها هستند برخی از میکروب های روده می توانند اینها را به ترکیباتی به نام urolithins تبدیل کنند.

Urolithins می تواند خاصیت ضد التهابی در روده شما داشته باشد ، که ممکن است یکی از راه هایی باشد که خوردن گردو به محافظت در برابر سرطان روده بزرگ کمک می کند.

اقدامات ضد التهابی Urolithins همچنین می تواند به محافظت در برابر سایر سرطان ها کمک کند.

از این گذشته گردو دارای خواص هورمونی مانند است که آنها را قادر می سازد گیرنده های هورمون را در بدن شما مسدود کنند این ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطانهای مرتبط با هورمون ، به ویژه سرطانهای پستان و پروستات کمک کند.

مطالعات انسانی بیشتری برای تأیید اثرات خوردن گردو در کاهش خطر ابتلا به این و سایر سرطان ها و همچنین روشن کردن همه راهها یا مکانیسم هایی که ممکن است به آنها کمک کنند ، لازم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *