واردات میگو پاک شده امروز حاوی آنتی بیوتیک غیرقانونی است سازمان غذا و دارو مسئول بازرسی میگوهای وارداتی برای اطمینان از عدم وجود آنتی بیوتیک است.

غذاهای دریایی که از کشورهای دیگر در مزرعه پرورش می یابند به دلیل حساسیت بالای آن به بیماری، اغلب با آنتی بیوتیک درمان می شوند با این حال، ایالات متحده استفاده از آنتی بیوتیک ها را در میگو و سایر صدف ها مجاز نمی داند.

اما به دلیل حجم بالای واردات میگو، سازمان غذا و دارو قادر به تنظیم همه آنها نیست به همین دلیل، میگوهای پرورش یافته در مزرعه آلوده به آنتی بیوتیک ها پتانسیل ورود به منابع غذایی ایالات متحده را دارند.

استفاده از آنتی بیوتیک در میگو هیچ گونه اثرات نامطلوب عمده ای برای سلامتی تایید نشده است با این حال، ممکن است منجر به مقاومت آنتی بیوتیکی شود که می تواند باعث شیوع بیماری هایی شود که به درمان آنتی بیوتیکی پاسخ نمی دهند.

میگو

اگر نگران آنتی بیوتیک ها در میگو هستید، بهتر است میگوهای صید وحشی را انتخاب کنید که هرگز با آنتی بیوتیک درمان نمی شوند.

علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که میگوی صید و تهیه شده در ایالات متحده حاوی آنتی بیوتیک نیست.

صدف ها، از جمله میگو، به همراه ماهی، بادام زمینی، آجیل درختی، گندم، شیر و سویا به عنوان یکی از 9 آلرژی غذایی برتر در ایالات متحده طبقه بندی می شوند.

شایع ترین محرک آلرژی به میگو، تروپومیوزین است، پروتئینی که در صدف ها یافت می شود سایر پروتئین های موجود در میگو که ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند عبارتند از آرژنین کیناز و هموسیانین.

برخی از افراد مبتلا به آلرژی به میگو نیز ممکن است واکنش های آنافیلاکسی داشته باشند این یک واکنش خطرناک و ناگهانی است که در صورت عدم درمان فوری می تواند منجر به تشنج، بیهوشی و حتی مرگ شود.

اگر به میگو حساسیت دارید، تنها راه پیشگیری از واکنش آلرژیک این است که کاملاً از خوردن آن اجتناب کنید.

در برخی موارد، حتی بخار حاصل از پختن میگو می تواند واکنشی را ایجاد کند. بنابراین، کسانی که آلرژی به میگو دارند باید از موقعیت هایی که ممکن است به طور غیرمستقیم در معرض آن قرار بگیرند نیز اجتناب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *