دستکش یکبار مصرف 100 عددی برای دندانپزشکان و متخصصان بهداشت دندان که به طور مرتب با بزاق، خون و سایر مایعات بدن تماس دارند، ضروری است.

به دلیل تغییرات مکرر مورد نیاز در آشپزخانه تجاری یا منطقه خدمات غذایی، برخی از بهترین دستکش ها برای صنایع غذایی TPE، وینیل و نیتریل هستند.

بسته به ضخامت دستکش‌ها، برخی حتی از آسیب‌های معمول خدمات غذایی مانند بریدگی، ساییدگی و سوختگی محافظت می‌کنند.

علاوه بر این، آنها باید از بیماران خود در برابر هرگونه میکروب یا آلودگی روی دست خود محافظت کنند دستکش‌های دندان‌پزشکی تحت اختیار FDA قرار دارند به این معنی که به گواهی 510K قبل از فروش نیاز دارند.

این گواهی نشان می دهد که دستکش ها از نظر زیست سازگاری، مقاومت در برابر نشت، مقاومت در برابر پارگی و سایر معیارها بررسی شده اند دستکش های مخصوص دندانپزشکان نیز باید مهارت لازم برای انجام کارهای دقیق را ارائه دهند.

دستکش

به دلیل تماس احتمالی با آلاینده‌ها، مواد شیمیایی و رنگ‌ها، بسیاری در صنعت زیبایی برای بهداشت و ایمنی خود و مشتریانشان دستکش را انتخاب می‌کنند.

برای آرایشگران، آرایشگران، تکنسین‌های ناخن و افرادی که در موقعیت‌های مشابه قرار دارند دستکش‌های صنعتی یکبارمصرف از یک ظرفیت غیرپزشکی محافظت می‌کنند.

متخصصان زیبایی طیف گسترده ای از انتخاب های رنگ، اندازه، جنس و قیمت را دارند این صنعت اغلب از دستکش های نیتریل برای جلوگیری از خطر واکنش های آلرژیک در مشتریان استفاده می کند.

زمانی که کارگران در مشاغلی مانند تولید و پتروشیمی یا پالایش نفت در معرض مواد سوز آور بالقوه قرار گیرند دستکش بسیار مهم است.

برخی از مواد دستکش در برابر برخی مواد شیمیایی مقاوم هستند اما نسبت به برخی دیگر ضعیف هستند.

اداره ایمنی و بهداشت شغلی نموداری را ارائه می دهد که جزئیات آن مواد در برابر کدام مواد شیمیایی مقاوم هستند.

دستکش هایی که برای یک مرکز تولیدی خاص انتخاب می کنید به این بستگی دارد که دستکش ها باید در برابر چه مواد شیمیایی مقاوم باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *