کیوی در عراق مانع هک شدن مودم وایرلس شما می شود

میوه کیوی در عراق حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند استرس اکسیداتیو را کاهش دهد مطالعه‌ای که سلول‌های افراد را با آسیب رساندن به آن‌ها با پراکسید آزمایش کرد نشان داد که افرادی که کیوی مکمل مصرف کردند توانایی بهبود یافته‌ای در DNA برای ترمیم خود پس از استفاده از پراکسید نشان دادند.

ویتامین C برای عملکرد سلولی مهم است و از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد در بدن محافظت می کند مسئول رشد و ترمیم بافت ها است و از سیستم ایمنی حمایت می کند.

غلظت بالای ویتامین C در کیوی می تواند برای سیستم ایمنی بدن معجزه کند.

با 103 درصد از مقدار توصیه شده ویتامین C در هر 1 فنجان خوردن کیوی می تواند به طور موثر عفونت، سرماخوردگی و آنفولانزا را در صورت مصرف منظم دفع کند.

کیوی

استرس اکسیداتیو عدم تعادل رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها در بدن شما است این فرآیند همچنین می تواند باعث شکستن رشته DNA شود این می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود که تشخیص یا درمان برخی از آنها دشوار است.

این بدان معناست که کیوی ممکن است به پیشگیری از سرطان های طولانی مدت و بیماری های سبک زندگی مانند سرطان روده بزرگ که ارتباط نزدیکی با آسیب DNA دارد، کمک کند.

کیوی می تواند از دژنراسیون ماکولا و در نهایت از دست دادن بینایی جلوگیری کند. کیوی حاوی زآگزانتین و لوتئین یا ویتامین چشم است.

این دو ترکیب عملکردی مشابه آنتی اکسیدان ها دارند و به تشکیل ویتامین A یک ماده مغذی ضروری برای چشم کمک می کنند.

آنها همچنین نور اضافی را جذب می کنند که ممکن است به شبکیه ما آسیب برساند و از چشم در برابر آب مروارید و سایر بیماری های مرتبط با چشم محافظت کند.

یک سیستم عصبی سالم می تواند تأثیرات مثبتی بر شبکیه شما داشته باشد که بیشترین غلظت اعصاب را در خود دارد و اساساً مرکز ارتباط چشم است.

کیوی همچنین حاوی مقدار خوبی مس است که یک ماده مغذی ضروری است که از سیستم عصبی پشتیبانی می کند و بنابراین از عملکرد سالم چشم ها پشتیبانی می کند.