کفش پسرانه سایز ۳۹ راز قتل خانوادگی را آشکار کرد

کفش پسرانه سایز ۳۹ می توانند یک آستر چرمی در داخل داشته باشند در جایی که پا قرار می گیرد، چرم نیست، بلکه قسمتی است که با قسمت بالایی پا در کفش تماس دارد.

بنابراین آستر چرمی باید حس خوبی داشته باشد و در برابر بخار آب نفوذ پذیر باشد، بنابراین عرق نمی کنید برای ساخت آستر کفش از چرم گاو، پوست گوساله، بز، گوسفند و خوک استفاده می شود.

طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از چرم برای کفش وجود دارد و اکثر خرده فروشان محصولات مراقبت از کفش با مارک شرکت خود را ارائه می دهند.

با این حال، انتخاب بی پایانی از انواع چرم در کفش وجود دارد از چرم صاف رنگدانه شده با مراقبت آسان گرفته تا چرم کشدار تا چرم بسیار حساس آنیلین یا جیر و نوبوک.

کفش

اغلب، مشتریان از حساسیت برخی از انواع چرم آگاه نیستند و انتظار دارند که درمان های ضدآب بسیار بادوام یا طولانی تر باشند.

کفش های چرمی در انواع چرم قابل تصور موجود است برخی از این انواع چرم بسیار حساس هستند و نگهداری آنها آسان نیست اینها شامل چرم جیر، نوبوک یا آنیلین است این چرم های منافذ باز همیشه حساس هستند! هیچ مقدار ضد آب کفش را در برابر لکه غیرقابل نفوذ نمی کند.

با گذشت زمان درمان ضد آب از بین می رود و چرم همیشه حساسیت خود را حفظ می کند همیشه آزمایش مالش آب را انجام دهید یک قطره آب روی سطح بمالید تا بررسی کنید که آیا به سطح چرم نفوذ کرده و آن را تیره می کند.

اگر آب نفوذ کرد به یاد داشته باشید که کفش یا چکمه برای هوای مرطوب مناسب نیست! حتی با یک درمان ضد آب. هیچ محصول مراقبتی نمی تواند این چرم را غیر حساس کند در غیر این صورت توسط سازنده ساخته می شد!

چرم روشن نسبت به چرم تیره حساس تر است لکه ها و خراش های روی کفش های روشن بسیار بیشتر قابل مشاهده است و به راحتی با محصولات مراقبتی و تمیز کننده پاک می شوند اگر چرم براق نیز متخلخل باشد، به مراقبت بیشتری نیاز دارد و شاید بهتر است در مواقع خاص محدود شود.