کفش جردن سایز ۴۲ که موجب دعوای دو دانش آموز شد

شکی نیست که شناسایی کفش جردن سایز ۴۲ راحت تر است آنها به طور کلی بسیار ماهرتر هستند و بدنه کفش نازک تر است و راحت تر می شود.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های آن، گل میخ های قالبی و میخ های قابل تبدیل در زیره است که چسبندگی خوبی در زمین فوتبال ایجاد می کند دوخت آشکاری روی کلاهک پا و وامپ وجود دارد که از تغییر شکل جلوگیری می کند.

برای افرادی مناسب است که انواع ورزش ها را انجام می دهند و فقط چند بار در هفته تمرین می کنند. دو نوع وجود دارد: سرعت و آموزش

نوک پا از نوع تمرینی با لاستیک برگردانده شده اندکی پیچ خورده است و قسمت رویی آن بیشتر از مش نایلونی ساخته شده است نوع سرعت شبیه به یک کفش جردن سایز ۴۲ دویدن است.

کفش

عموماً بلند و نسبتاً سبک الگوهای کفی غیر عمیق برای ورزش روی فرش مناسب است الگوهای کفی عمیق یا چند جهته برای ورزش در کف چوبی مناسب هستند.

این کفش جردن سایز ۴۲ که به عنوان «کفش‌های غیررسمی» شناخته می‌شوند، نسبتاً سبک هستند و زیره‌ای لاستیکی دارند که چسبندگی را بهبود می‌بخشد که به اسکیت بورد اجازه می‌دهد تا به طور مؤثرتری در دست بگیرد.

پیاده روی در طبیعت اغلب به معنای قدم گذاشتن بر روی شن، راه رفتن در زمین ناهموار و عبور از نهرهای کوهستانی است.

از آنجایی که کوهنوردان کوله پشتی‌های سنگینی را روی شانه‌های خود حمل می‌کنند که مستعد رگ به رگ شدن و لغزش هستند، کفش‌های پیاده‌روی عموماً تاپ هستند و برای افزایش چسبندگی بر روی کف‌هایشان برآمدگی دارند.

این کفش جردن سایز ۴۲ به طور کلی سنگین، بسیار محکم و سخت هستند و به دلیل شرایط محیطی سخت و آب و هوای سرد و بادخیز نیاز به حفظ حرارت بسیار خوبی دارند.

چکمه‌های حرفه‌ای کوهنوردی در ارتفاعات معمولاً دولایه هستند اگر در کوه‌های برفی پیاده‌روی می‌کنید چکمه های بیرونی از پلاستیک ساخته شده اند و چکمه های داخلی از مواد گرم و قابل تنفس ساخته شده اند که می توانند دمای منفی 40 درجه سانتیگراد را تحمل کنند.

کرامپون و اسنوبرد را می توان با این کفش جردن سایز ۴۲ های کاملا سخت استفاده کرد.