کفش جردن سایز ۳۸ که پانصد سال قدمت دارد

کفش جردن سایز ۳۸ باید یکی از سنگ بنای رسمی ترین ظاهر ما باشد به خصوص اگر این را در نظر بگیریم که یک مرد با استایل همیشه پای خود لباس می پوشد.

با این حال، هنگام پیکربندی لباس خود، همیشه با تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پیراهن، کدام شلوار یا کدام کراوات را بپوشیم، شروع می کنیم و کفش جردن سایز ۳۸ را در پس زمینه می گذاریم. اشتباه!

در ظاهر غیررسمی، کفش جردن سایز ۳۸ معمولاً راه نجاتی عالی برای پوشیدن هستند، اگرچه گزینه‌هایی برای کفش نیز وجود دارد.

اما وقتی در مورد مناسبت های رسمی تر صحبت می کنیم کفش جردن سایز ۳۸ یکی از قطعات کلیدی است در واقع، انتخاب کفش می تواند یک ست پایه را بالا ببرد، آن را به حداکثر قدرت برساند یا برعکس، آن را به طور کامل نابود کند، حتی اگر برای انتخاب آن دقت زیادی کرده باشیم.

کفش

ویژگی این مدل ها این است که بال های رویه که بند را در خود جای داده اند، در زیر بدنه کفش دوخته می شوند این نوع دوخت رسمی‌ترین نوع دوخت محسوب می‌شود و بنابراین کفش‌هایی که آن را در خود جای می‌دهند معمولاً برای شیک‌ترین موقعیت‌ها انتخاب می‌شوند.

این مدل با دوخت روی پنجه از همه کلاسیک ترین و رسمی ترین است این نوع کفش مشکی به دلیل ظرافت و درستی که دارد هم برای پوشیدن با کت و شلوار به صورت روزمره و هم با کت و شلوار صبحگاهی در مراسم مناسب است. این کفش پایه بند دار است.

تفاوت اصلی آن با آکسفورد این است که این مدل دارای نقطه گذاری در امتداد درزهای خود است ترکیب آن با کت و شلوار روزانه برای رفتن به دفتر عالی است.

در مورد رویدادهایی که نیاز به کت و شلوار صبحگاهی یا لباس رسمی بیشتری است، ترجیحاً آکسفورد ساده را انتخاب کنید.

دارای پایه Legate است و علاوه بر این، یک قطعه خرد شده در پنجه کفش تعبیه شده است مانند Legate، این نوع کفش برای ترکیب با کت و شلوار روزانه یا شلوار و پیراهن مناسب است.