کربنات کلسیم معدنی در مراسم عروسی موجب فوت برادر عروس شد

PCC مخفف کربنات کلسیم رسوبی است که به عنوان کربنات کلسیم معدنی خالص، تصفیه شده یا مصنوعی نیز شناخته می شود.

دارای فرمول شیمیایی مشابه سایر انواع کربنات کلسیم مانند سنگ آهک، مرمر و گچ است: CaCO3 اتم های کلسیم، کربن و اکسیژن می توانند خود را به سه روش مختلف مرتب کنند تا سه ماده معدنی کربنات کلسیم متفاوت را تشکیل دهند.

متداول ترین آرایش برای کربنات کلسیم رسوب شده و آسیاب شده شکل شش ضلعی است که به کلسیت معروف است.

تعدادی از اشکال مختلف کریستال کلسیت امکان پذیر است: آراگونیت کمتر رایج است که دارای ساختار کریستالی متعامد سوزنی مجزا یا خوشه ای است ماده معدنی کربنات کلسیم واتریت کمیاب و به طور کلی ناپایدار است.

کربنات های کلسیم، از جمله PCC، غیر سمی در نظر گرفته می شوند در ایالات متحده، سازمان غذا و دارو، کربنات کلسیم را به عنوان GRAS (به طور کلی به عنوان ایمن شناخته می شود) تأیید کرده است.

کلسیم

تا زمانی که PCC الزامات خلوص خاصی را برآورده می کند می توان از آن به عنوان افزودنی مستقیم غذایی، دارویی یا به عنوان یک افزودنی غیرمستقیم در محصولات کاغذی که در تماس با غذا هستند استفاده کرد.

پذیرش و تاییدیه های مشابهی در سراسر جهان وجود دارد که PCCها به طور گسترده در این برنامه ها استفاده می شوند.

کلرید کلسیم باقیمانده حاصل از تولید کلرات پتاسیم خود را با خاکستر سودا و دی اکسید کربن تصفیه کرد تا آنچه را که آنها می نامیدند تشکیل دهد.

گچ رسوبی در سال 1898، یک کارخانه جدید در بیرمنگام با استفاده از فرآیند شیر آهک ساخته شد که در زیر با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است.

اگر قرار است PCC در یک کارخانه کاغذ استفاده شود یا به کارخانه رنگ لاتکس ارسال شود، دوغاب جامد پایین‌تر ممکن است همانطور که هست استفاده شود یا برای بالا بردن سطح جامدات پردازش شود، سپس قبل از انتقال یا حمل آزمایش شود.

اگر PCC قرار است به عنوان یک محصول خشک استفاده شود، دوغاب آبگیری، خشک، آسیاب، بسته بندی و آزمایش می شود.