پوشیدن کفش ایمنی بهشتیان مدل الوند موجب بهبود هورمون های تنظیم کننده اشتها می شود

عملکرد ضد سوراخ شدن کفش ایمنی بهشتیان مدل الوند پنجه فولادی برای جلوگیری از سوراخ شدن ناخن ها بسیار مهم است زیرا کفش ایمنی نه تنها برای محافظت بلکه برای راحتی نیز استفاده می شود و بنابراین وجود این نوع عملکردها در کفش ضروری است.

عملکرد ضد سوراخ شدن کفش ایمنی یک لایه محافظ در زیره کفش است زیره از دو لایه تشکیل شده است: یک لایه جذب ضربه و یک لایه مقاوم در برابر سوراخ لایه مقاوم در برابر سوراخ شدن از نفوذ ناخن و سایر اجسام نوک تیز به زیره کفش شما جلوگیری می کند بنابراین می توانید با خیال راحت روی هر سطحی راه بروید.

کفش ایمنی با انواع ورق های فولادی موجود است این نوع کفش های ایمنی دارای یک صفحه فولادی در زیر زیره هستند که از سوراخ شدن میخ ها توسط اشیاء نوک تیز که ممکن است هنگام عبور از آنها روی زمین باشد جلوگیری می کند.

اگر می خواهید از سوراخ شدن ناخن ها یا میخ ها جلوگیری کنید، کفش های ایمنی با صفحات فولادی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (HS) را انتخاب کنید.

کفش

این نوع ورق فولادی دارای مقاومت سایشی بیش از 1 میلیون سیکل است و محافظت عالی در برابر نفوذ میخ و همچنین سایر اجسام تیز دارد.

کفش ایمنی با کفی کولار یکی دیگر از انواع کفش ایمنی با این ویژگی است که محافظت خوبی در برابر نفوذ میخ و سایر اجسام تیز ایجاد می کند.

کولار الیافی با استحکام کششی بالا، وزن کم و مقاومت در برابر حرارت خوب است و دارای یک کلاهک پا از کولار است که مقاومت سایشی عالی و استحکام کششی بالایی دارد.

عملکرد ضد لغزش یک عملکرد بسیار مهم در کفش ایمنی است. می تواند به جلوگیری از لغزش، زمین خوردن و سقوط کمک کند.

مقاومت در برابر لغزش توانایی یک کفش برای جلوگیری از لغزش روی سطوح راه رفتن در هنگام قرار گرفتن در معرض آب یا مایعات دیگر است.

رایج ترین کفی های مقاوم در برابر لغزش از لاستیک با یک لایه اضافی از مواد دانه ای مانند کوارتز یا سیلیس ساخته می شوند که کشش اضافی را ایجاد می کنند.

کفش های ایمنی با عملکرد ضد لغزش به طور گسترده در بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها و مدارسی که کف های لغزنده وجود دارد که ایمنی کارگران را تهدید می کند، استفاده می شود.