پارچه مبلی کوپال دلیل آتش سوزی ساختمان پلاسکو شناخته شد

بچه‌ها روی مبل‌ها خشن هستند بنابراین شما به پارچه مبلی کوپال نیاز دارید که در برابر هر چیزی که به سمت آن پرتاب می‌کنند مقاومت کند به معنای واقعی کلمه، در برخی موارد، از کتاب یا اسباب بازی گرفته تا یک کارتن پر از ماست.

برای قدرت مقاومت در برابر لکه، توانایی مقاومت در برابر کودک نوپا تندرست و محافظت داخلی در برابر آب، چیزی جز چرم نیست یک پارچه چرمی با کیفیت خوب روی کاناپه شما با ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر کودکان، دوام بیشتری از دوتایی وحشتناک خواهد داشت و تا زمانی که آنها از خانه خارج شوند و به دانشگاه بروند ماندگار خواهد شد.

البته، اگر از فرزندتان بپرسید بهترین پارچه مناسب برای بچه ها چیست، احتمالاً به سراغ شنل می رود با بافت کاترپیلار فوق‌العاده نرم خود، همان چیزی است که بچه‌ها با دست پایین به آن رای می‌دهند.

پارچه

من هم آنها را سرزنش نمی کنم. چه کسی می تواند در برابر سطح نرم خرس عروسکی شنیل مقاومت کند؟

اگرچه این مقاله می تواند به شما کمک کند تا بهترین پارچه های مبل را شناسایی کنید اما انتخاب شما در نهایت به شما بستگی دارد این فقط به نوع مواد بستگی ندارد بسیاری از عوامل دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

اولین و احتمالاً مهم ترین مورد این است که کاناپه شما در کجا قرار خواهد گرفت آیا به دنبال متریالی برای پوشاندن کاناپه های داخلی هستید یا برای فضای باز؟ بیهوده است که برای یک کاناپه در پاسیو خود به دنبال پارچه ابریشمی مصنوعی بروید ریون به آب واکنش خوبی نشان نمی دهد و در صورت خیس شدن به راحتی آسیب می بیند.

آب و هوای شما چگونه است؟ به من اعتماد کنید، یک مبل چرمی در دمای 100 درجه فارنهایت برای نشستن غیرقابل تحمل است.

وقتی دما به صفر می‌رسد نیز چندان جالب نیست اما پس از آن، هیچ کدام پلی استر نیستند ممکن است دریابید که پارچه نخی برای مناطق گرم یا سرد انتخاب بهتری خواهد بود.

همچنین باید به دکوراسیون فعلی اتاق نگاه کنید مگر اینکه قصد بازسازی کامل را داشته باشید به پارچه مبل نیاز دارید تا با آنچه قبلاً دارید مطابقت داشته باشد یک اتاق نشیمن با شخصیتی مدرن، سبک و شیک برای یک مبل چرمی سنگین با یک قاب چوبی بزرگ مناسب نیست.