نخود شیرین که در صنعت ماشین سازی به کار گرفته شد

فواید نخود شیرین برای محیط زیست به دلیل گل های زیبای آن و به عنوان حبوباتی مانند نخود یا لوبیا است.

عطر خاص نخود شیرین هوای باغ را خوشبو می کند بومی سیسیل، شرق مدیترانه است. نخود شیرین یک کوهنورد است و زمانی که تکیه گاه مانند حصار یا دیوار در دسترس باشد تا 2 متر رشد می کند.

گیاه وحشی که از آن سرچشمه می گیرد به رنگ بنفش بود، در حالی که بسیاری از پرورش دهندگان رنگ های دیگری ایجاد کرده اند.

Sweetpea در ابتدا به رنگ بنفش بود اما اکنون در سایه های مختلف آبی بنفش و بنفش جدا شده است به دلیل نمایش رنگ ها در نسلی است که پیروان پدر ژنتیک مدرن، جورج مندل، «که گیاهان نخود را با هم تلاقی کرد، راه مطالعه گیاه نخود در نخود شیرین را به همین روش نشان دادند.

نخود

ژنتیک دان معروف رجینالد پونت از طریق پرورش نخود شیرین پیوندهای شخصیت ها را مورد مطالعه قرار داد مطالعات انجام شده فواید نخود شیرین را در مطالعات علمی در زمینه وراثت ثابت می کند.

برای متولدین ماه آوریل، گلهای تولد شما بابونه و نخود شیرین هستند اگرچه گل های مروارید در تمام طول سال گل می دهند، گل های نخود شیرین در ماه مارس شروع به گلدهی می کنند و در نوامبر به پایان می رسند.

گل‌ها با گلبرگ‌های دو اندازه زیبا و با بافت کاغذی بسیار نرم هستند نخود شیرین نماد لذت ظریف، لذت سعادتمند سپاسگزاری است و بیانگر خداحافظی است.

نخود شیرین یک هدیه گل عالی برای عزیز متولد ماه آوریل خواهد بود فواید یک نخود شیرین برای دوستداران گل مایه عشق و شادی است.

پدیده شگفت انگیز تثبیت نیتروژن یعنی تثبیت نیتروژن در شکل موجود خاک از طریق سیستم ریشه نخود شیرین انجام می شود ریزوبیا، نوعی باکتری تخصصی است که سیستم ریشه حبوبات را آلوده می کند.