مردی دستکش ضد برش استادکار را با لباس هایش ست می کرد

دستکش ضد برش استادکار مقاوم در برابر ضربه دارای یک پوسته بیرونی لایه دار هستند که به طور استراتژیک در مناطقی روی دستان شما قرار می گیرد که احتمال ضربه در آن ها بیشتر است.

صدمات ضربه ای اگر کارهایی مانند تاب دادن چکش یا بلند کردن اجسام سنگین انجام می دهید به دستکش هایی نیاز دارید که از شما در برابر آسیب های ناشی از ضربه محافظت کنند.

هر کاری که ممکن است دست شما له شود یا با ابزار، تجهیزات یا لوازم مورد اصابت قرار گیرد نیاز به دستکش کار قابل اعتماد و مقاوم در برابر ضربه دارد.

خطرات حرارتی و قوس الکتریکی این خطرات در بسیاری از زمینه ها مانند جوشکاری، تولید شیشه، کارخانه های پتروشیمی، میادین نفتی و صنایع گاز طبیعی وجود دارد.

دستکش

دستکش های ایمنی که به طور خاص برای محافظت از دستان شما در برابر این خطرات ساخته شده اند، مانعی ایجاد می کنند که از رسیدن گرما به پوست شما جلوگیری می کند.

بسته به دما، نوع گرما به عنوان مثال خشک، مرطوب، حرارتی، محیط و سایر عوامل کار، از مواد مختلفی مانند پارچه تری یا نئوپرن استفاده می شود.

آب و هوای شدید و دماهای شدید اگر در یک محیط سرد بیرون از منزل یا حتی یک انبار سرد کار می کنید، به یک مانع حرارتی روی دستان خود نیاز دارید تا از آسیب محافظت کند و گرمای بدن خود را حفظ کند.

گول نخورید، محافظت از خود در برابر سرمای شدید به همان اندازه مهم است که از خود در برابر گرمای شدید محافظت کنید.

دمای سرد می تواند باعث آسیب موقت یا دائمی به پوست و بافت عضلانی شود هر چه سردتر باشد، به محافظت بیشتری نیاز دارید.

دستکش‌هایی که برای محافظت از دست‌های شما در برابر دمای سرد ساخته می‌شوند، اغلب از موادی مانند PVC، نیتریل، پوست حیوانات ساخته می‌شوند همانطور که در دستکش‌های شمال 49 درجه استفاده می‌شود.