مردی با خوردن پسته امروز سیرجان توانست 230 سال عمر کند

پسته امروز سیرجان دانه درخت پسته است آنها معمولا سبز و کمی شیرین هستند به آنها آجیل می گویند، اما از نظر گیاه شناسی پسته دانه است مردم هزاران سال است که آنها را می خورند.

هسته ها می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند از زرد تا سایه های سبز. آنها معمولاً حدود یک اینچ طول و نیم اینچ قطر دارند اما اگر می خواهید یکی را بچشید، ابتدا باید پوسته سخت آن را بشکنید.

درخت پسته در غرب آسیا منشا گرفته است و باستان شناسان معتقدند پسته در اوایل 7000 سال قبل از میلاد به یک غذا تبدیل شد آنها در اواسط قرن 19 به ایالات متحده آمدند و تولید تجاری در دهه 1970 آغاز شد.

کالیفرنیا، آریزونا و نیومکزیکو تمام تولیدات تجاری پسته آمریکا را تشکیل می دهند می توانید پسته را با پوست یا بدون پوست، برشته یا شور بخرید آنها در اکثر فروشگاه های مواد غذایی موجود هستند و می توانید آنها را به صورت عمده از باغداران پسته خریداری کنید.

پسته

فیبر و پروتئین آنها باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید این فیبر همچنین می تواند با کمک به باکتری های “خوب” بر روده شما تأثیر مثبتی داشته باشد.

آنها می توانند به شما در مدیریت وزن کمک کنند زیرا یک میان وعده مغذی و رضایت بخش هستند این ممکن است به شما کمک کند به طور کلی کمتر غذا بخورید و وزن کم کنید. خرید پسته در پوست باعث کاهش سرعت غذا خوردن شما می شود.

برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن پسته باعث کاهش چربی و قند شاخص گلیسمی در خون می شود و همچنین انعطاف پذیری و لحن رگ های خونی شما را بهبود می بخشد.

اگر چه پسته خام سدیم زیادی ندارد (یک فنجان حدود 1 میلی گرم دارد)، این در مورد پسته بو داده که اغلب نمک زده می شود، صادق نیست.

یک فنجان پسته بو داده خشک با نمک 526 میلی گرم سدیم دارد سدیم بیش از حد می تواند منجر به مواردی مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته شود.

اگر دچار عدم تحمل فروکتان هستید واکنش بدی به یک نوع کربوهیدرات پسته ممکن است شکم شما را آزار دهد. اگر چنین است، ممکن است داشته باشید.