مبل چستر مدل لوکاس عجیب که در شب نامرئی می شود

این که آیا قصد خرید مبل چستر مدل لوکاس را دارید، یا صرفاً می خواهید در مورد این قطعات زیبا اطلاعات بیشتری کسب کنید، ممکن است در مورد تاریخچه مبل های چسترفیلد و اینکه چگونه آن ها مورد علاقه مردم در سراسر جهان قرار گرفته اند تعجب کنید.

قبل از اینکه به منشا مبل های چسترفیلد بپردازیم، می خواهیم توضیح دهیم که مبل چسترفیلد چیست.

مبل‌های چسترفیلد به‌عنوان یکی از معروف‌ترین طرح‌های مبل در جهان، با بازوهای بزرگ و رول شده‌شان که ارتفاعی برابر با پشت دارند، تعریف می‌شوند. این مبل‌های زیبا که به‌طور سنتی با چرم تیره پوشانده شده‌اند و دارای دکمه‌های عمیق تافت هستند، واقعاً متمایز هستند.

شاید تعجب کنید که بدانید مبل های چسترفیلد به اواسط دهه 1700 باز می گردد، زمانی که لرد فیلیپ استانهوپ مبلمانی را سفارش داد که تبدیل به مبل بسیار تحسین شده چسترفیلد شد که امروزه می شناسیم.

مبل

او یک مبل چرمی برجسته با صندلی کم و پشتی بلند می خواست تا به آقایانش اجازه دهد بدون چروک کردن کت و شلوارشان راحت بنشینند بنابراین، طرح نمادین چسترفیلد ایجاد شد.

لرد فیلیپ استانهوپ چهارمین ارل چسترفیلد بود که توضیح می دهد نام مبل چسترفیلد از کجا آمده است به عنوان یک سیاستمدار تحسین شده، او تا حدودی یک روند ساز بود.

اما دقیقاً چگونه این چند مبل اول چسترفیلد شهرت جهانی پیدا کردند؟ گمان می‌رود که لرد استانهوپ در بستر مرگش به ساقی خود گفته بود که «یک صندلی به آقای دیرولز بدهد» و می‌خواست پیشخدمتش برای پسرخوانده‌اش، آقای دیرولز، صندلی بنشیند.

با این حال، پیشخدمت او این را به این معنا تعبیر کرد که صندلی چسترفیلد باید به او منتقل شود و ترتیبی داده شود که آن را به خانه اش منتقل کنند.

طولی نکشید که سایر اعضای ثروتمند جامعه طبقه بالا مبل ها و صندلی های چسترفیلد خود را برای خانه های خود سفارش دادند، که این سبک را به عنوان نشانه ای از ثروت و طبقه ثابت می کرد.

در دوران ویکتوریا در اواسط قرن نوزدهم، مبل های چسترفیلد بسیار محبوب شدند پیش از این، مبلمان به‌جای راحتی طراحی می‌شدند، اما به زودی در قرن جدید تغییر کرد.