شال حریر تهران مشهد شیراز

شال حریر تهران مشهد و شیراز دارای رنگ های جذاب و چشم نواز و همچنین طرح های مختلف و زیبا می باشد. شال حریر گزینه ی مناسبی برای استفاده در هوای گرم و فصول بهار و تابستان می باشد. جنس خنک و سرد شال حریر در کنار مرغوبیت بالایی که به خود اختصاص داده است، انتخاب مناسب و خوبی جهت شرکت در مراسم رسمی و همچنین مهمانی می باشد. خرید شال و روسری حریر تهران، مشهد و شیراز از طریق آنلاین و بعد از مشاهده و انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خریداران صورت می گیرد. شال های حریر شامل انواع مدل های گلدار، لمه، کریشه، مجلسی کار کرده و مزونی مجلسی می شود. خرید طرح مختلف شال حریر به صورت کلی و جزئی از طریق اینترنتی برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

شال حریر تهران مشهد شیراز

قیمت شال حریر

قیمت شال حریر

شال حریر دارای قیمت های مختلفی می باشد و علت آن جنس الیاف و نخی است که در تهیه و تولید این کالا به کار برده شده است. قیمت شال حریر با توجه به برند آن نیز تغییر می کند. در برخی از نمونه های شال حریر از پارچه گیپور نیز در تهیه آن استفاده شده است. دوخت باکیفیت شال حریر و نحوه ی خرید این کالا نیز در نرخ نهایی آن تاثیر گذار می باشد. قیمت شال حریر مجلسی مزونی نسبت به شال حریر ساده بیشتر است و مخارج بالای تولید آن باعث شده است تا تولید کنندگان کمتری اقدام به تولید فراوان شال های حریر مزونی نمایند.

خریداران و علاقمندان به شال حریر می توانند برای کاهش در هزینه های اقتصادی از طریق اینترنتی و به صورت مستقیم اقدام به سفارش این محصول نمایند. اطلاع از قیمت قبل از خرید شال حریر از ویژگی های خرید آنلاین و بی واسطه محسوب می شود. در این روش خرید که با حذف واسطه ها صورت می گیرد مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت کلی سفارش داده و مبلغ مقرون به صرفه و مناسبی را بابت خرید آن پرداخت نمایند.

شال حریر مشهد

شال حریر مشهد

شال حریر مشهد دارای ضمانت کیفیت دوخت و همچنین جنس باکیفیت و درجه یک می باشد. شال حریر مشهد در طرح های مختلف و بسیار زیبا به مشتریان ارائه می شود. این کالا در اندازه ها و رنگ های زیبا و دارای چاپ دیجیتال می باشد. شال و روسری های حریر دارای دور دوزی ظریف و با کیفیت می باشد به صورتی که نظر خریداران را به خود جلب نموده است. این شال های درجه یک و زیبا علاوه و تنوع رنگ و دوخت عالی دارای قواره های بزرگی نیز می باشند.

خریداران می توانند بعد از مشاهده انواع طرح این محصول نسبت به خرید عمده و ارزان آن از طریق اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به مراکز توزیع و فروش اقدام نمایند. این شال های زیبا که به صورت ساده و طرح دار به مشتریان ارائه می شود قابل استفاده در مراسم رسمی مانند عروسی، نامزدی، تولد و غیره می باشد و علاوه بر آن در دو همی های خودمانی نیز می توان از شال حریر بهره گیری نمود. رنگ بندی های متنوع و زیاد شال حریر مشهد سبب شده است تا خریداران بتوانند قدرت انتخاب بیشتری را تجربه نمایند.

شال حریر جدید

شال حریر جدید

تولید شال های حریر در انواع مدل های ساده و همچنین طرح دار باعث شده است تا دختران و زنان با سلیقه های مختلف بتوانند نیاز خود به این کالا را رفع نمایند. شال حریر جدید دارای مدل هایی متنوع و مختلفی از جمله شال حریر پلیسه، شال حریر ساده، شال حریر ابریشمی، شال های حریر لمه، شال حریر کریشه، شال حریر گلدار، شال حریر شیشه ای و شال حریر کار شده مجلسی می باشد. مشاهده ی انواع گوناگونی از شال های حریر جدید در این سایت امکان پذیر می باشد. شال حریر در مدل تک رنگ نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

شال های جدید حریر با توجه به تنوع بالا با سلیقه های گوناگون مطابقت دارند. شال های جدید دارای طرح های توپ توپی و زیبایی می باشند. مدل کریشه این شال های حریر مورد علاقه افراد مختلفی قرار دارد. شال های حریر ساده و گلدار در رنگ و طرح های شیک با توجه به سلایق شخصی افراد انتخاب و خریداری می شوند. شال های حریر مزونی نیز در انواع طرح گیپور، دانتل دار، و یا شال حریر دانتل دار و گیپور تولید و به بازار مصرف ارائه می شود. شال های مزونی مجلسی به توجه به نوع پارچه و کیفیت خوبی که دارند دارای قیمت بالاتری نیز نسبت به مدل های دیگر می باشند.

شال مشکی که به صورت تک رنگ ارائه شده است مورد استقبال افراد زیادی قرار دارد. از دلایل علاقه و خرید این محصول امکان ست نمودن آن با انواع مختلفی از پوشاک می باشد. نوع دیگر شال حریر جدید شال لمه است که در طرح اسپرت تولید شده است. علاوه بر این شال لمه مجلسی نیز نمونه ی دیگری از انواع شال های حریر است که با توجه به درخشندگی و براقیت خوبی که دارد مورد پسند بانوان شیک پوش قرار گرفته است. قد و بلندی شال حریر لمه به حدود 3 متر نیز می رسد. استفاده از این نوع شال در هوای گرم مناسب است.

شال حریر اشکی

شال حریر اشکی

شال حریر اشکی نمونه ی زیبایی از شال حریر طرح دار می باشد. شال حریر اشکی در انواع رنگ های زیبا از جمله سرمه‌ای، صورتی، سبز، زرد، آبی، قرمز، قهوه ای، زرشکی، گلبهی، خاکستری، بنفش، سفید، مشکی و غیره به بازار مصرف عرضه می شود. تولید قواره های مختلفی از شال حریر اشکی نیاز مشتریان را به این کالا را بر طرف نموده است. کیفیت بالا و مرغوبیت جنس الیاف به کار برده شده در تولید شال حریر اشکی از مزایا و ویژگی های آن به شمار می‌رود.

از شال حریر اشکی در مهمانی ها و همچنین به صورت روزمره استفاده می شود. شال حریر اشکی می تواند دارد منگوله نیز باشد. تنوع بالا در رنگ شال حریر اشکی امکان ست نمودن آن با انواع مختلفی از لباس ها و مانتو ها را به وجود آورده است. شال حریر اشکی کریشه نیز نمونه ی دیگری از این محصول است. قواره های بلند شال حریر اشکی سبب استفاده راحت تر از آن شده است. جنس خنک شال حریر اشکی در تابستان از عرق نمودن بدن جلوگیری می کند و به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی جهت خرید محسوب می شود.