ساخت تهویه صنعتی که به مانیتور لمسی تبدیل می شود

سیستم های تهویه صنعتی که با موفقیت به کار گرفته شده اند تمام مراحل و اجزای پروژه از جمله طرح اولیه سیستم، تجهیزات مکانیکی و الکتریکی، خدمات نصب و راه اندازی را در مجموع یکپارچه می کنند.

SysTech مسئولیت پروژه های کامل از مفهوم تا فشار دادن دکمه “شروع” را می پذیرد منبع انحصاری به ما این امکان را می دهد که یک پروژه را به موقع، همانطور که طراحی شده و در مجموع آنچه مشتری انتظار دارد، تکمیل کنیم.

شناخت نیازهای مشتری و انتقال آن دانش به آنها برای برآورده کردن انتظارات مهم است بدون در نظر گرفتن اینکه کدام فناوری تهویه صنعتی استفاده می شود، SysTech بر نیاز به تعریف واضح راه حل پیشنهادی و نتایج مورد انتظار آن راه حل قبل از شروع کار تاکید می کند.

SysTech یک سیستم یکپارچه است و امکانات و کارمندان بی‌شماری را ایمن‌تر، ساختمان‌ها را آرام‌تر و محیط‌های محیطی را بدون گرد و غبار ساخته است.

تهویه

تهویه صنعتی سطح آلاینده‌های داخل یک تأسیسات را به شکل گرد و غبار، مواد سمی، دماهای شدید، رطوبت، بو یا گازهای انفجاری کنترل می‌کند.

هنگام شروع یک طراحی سیستم جدید، درک دو رویکرد برای سیستم تهویه صنعتی شما مهم است، تهویه رقیق یا جذب.

تهویه رقیق، غلظت آلاینده های موجود در هوا را با مخلوط کردن هوای آلوده با هوای تمیز یا بیرون کاهش می دهد.

ساختمانی با فن های دیواری یا پنکه های اگزوز پشت بام یک تصویر معمولی است که در آن هوای فضای داخلی با هوای تازه بیرون رقیق می شود.

تهویه محلی اگزوز آلاینده های موجود در هوا را در منبع یا نزدیک منبع خود جذب می کند و آنها را به یک منطقه امن تخلیه می کند.

بهترین مثال سیستم جمع آوری گرد و غبار با هود، سیستم کانال، جمع کننده گرد و غبار، فن اگزوز و پشته است بسته به فرآیندها، محیط کار و چیدمان تسهیلات، هر رویکرد مزایای متفاوتی را ارائه می دهد.