روغن بادام درختی که موجب طلاق دو زوج تبریزی شد

تحقیقات نشان داده است که روغن بادام درختی ممکن است به جلوگیری از ترک‌های پوستی در افراد باردار و کاهش خارش ناشی از ترک‌های پوستی در هنگام بهبودی پوست کمک کند.

وقتی بدن شما در دوران بلوغ یا بارداری رشد سریعی را تجربه می کند، کشش می تواند باعث شکسته شدن کلاژن و الاستین پوست شود با بهبودی پوست، علائم کششی ایجاد می شود.

یک مطالعه روی افراد باردار نشان داد که زمانی که شرکت‌کنندگان روزانه روغن بادام درختی را مستقیماً روی پوست خود می‌مالند، علائم کشش کمتر ایجاد می‌شود.

اگر در حال حاضر علائم کشش دارید، ماساژ منظم روغن بادام درختی روی پوست ممکن است به محو شدن ظاهر آنها کمک کند و همچنین پوست شما را تقویت و نرم کند.

قرار گرفتن زیاد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) می تواند باعث پیری زودرس پوست شود اشعه ماوراء بنفش می تواند منجر به خطوط ریز، چین و چروک و لکه های تیره روی پوست شود.

روغن

تحقیقات نشان داده است که روغن بادام درختی ممکن است در کند کردن پیری زودرس ناشی از آسیب خورشید موثر باشد.

روغن بادام درختی یک سد موثر است که از پوست در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند علاوه بر این ویتامین E موجود در روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از آسیب سلولی ناشی از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند.

یک مطالعه بالینی کوچک نشان داد که ضد آفتاب روغن بادام درختی دارای SPF 15 است و با سایر ضد آفتاب های تجاری SPF 15 قابل مقایسه است.

در حالی که این روش بر روی انسان انجام نشد، یک مطالعه روی موش ها نشان داد که روغن بادام درختی به طور موثری از آسیب پوست ناشی از نور خورشید در صورت استفاده موضعی جلوگیری می کند.

بدون توجه به نوع موی شما، روغن بادام درختی مزایایی برای بهبود ظاهر و سلامت مو دارد وقتی روغن بادام درختی به شامپو اضافه می‌شود، می‌تواند به موها درخشندگی طبیعی بدهد که آن را سالم و درخشان می‌کند.

در سطح سلولی روغن بادام درختی ممکن است به صاف کردن مو و ترمیم آسیب کمک کند. همچنین می تواند به موها رطوبت و قابلیت ارتجاعی اضافه کند زیرا سرشار از اسیدهای چرب است.