دکور درب فلزی ساختمانی در منزل پادشاه عربستان بسیار مورد پسند ملکه بود

درب فلزی ساختمانی درب فلزی است که از تمام قطعات و آرماتورهای فولاد ضد زنگ استفاده می کند و از آن در برابر خوردگی های آشکار و پنهان محافظت می کند.

درهای فولادی ضد زنگ نیز ظاهری چشمگیر همراه با عملکرد مناسب برای فرودگاه ها، رستوران ها، موزه ها و مراکز هنرهای نمایشی ارائه می دهند.

سایر کاربردهای مرتبط با عملکرد در مکان‌های استریل مانند بیمارستان‌ها یا آزمایشگاه‌ها هستند همچنین می توان آنها را به عنوان مسئول محیط زیست در نظر گرفت زیرا فولاد ضد زنگ 100 درصد قابل بازیافت است.

بسته به نیازهای کاربردی، می توان هسته های مختلفی را برای  درب فلزی ساختمانی انتخاب کرد، از جمله پلی استایرن، لانه زنبوری و پلی اورتان لبه‌های درب بدون درز زیبایی‌شناختی و همچنین یک درز بهم پیوسته در ضخامت‌های فولادی مختلف برای رفع نیازهای کاربردی موجود است.

درب

دو نوع مختلف از آلیاژ فولاد ضد زنگ وجود دارد که از بین آنها می توان انتخاب کرد: آلیاژهای نوع 304 برای مقاومت در برابر خوردگی معمولی و نوع 316 برای کاربردهای سنگین تر.

این درب ها ارزش بسیار خوبی دارند و در برابر محیط های خشن مانند محیط های موجود در تصفیه خانه های فاضلاب، کارخانه های فرآوری مواد غذایی، آزمایشگاه های زیستی و محیط های آبی سرپوشیده مقاومت می کنند.

درها، قاب ها و اجزای داخلی استیل ضد زنگ ساخته شده از 100 درصد فولاد ضد زنگ موجود است.

هنگام تعیین درب فلزی ساختمانی مهم است که مطمئن شوید که هرگز روکش نشده است این برای کنترل خطر خوردگی گالوانیکی هنگامی که فلزات غیر مشابه در تماس مستقیم با یکدیگر هستند بسیار مهم است.

مشخص کردن 100 درصد فولاد ضد زنگ کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه آلودگی از فلزات غیر مشابه که می تواند منجر به خوردگی گالوانیکی شود وجود ندارد.

بسیاری از صاحبان ساختمان ها دوام فولاد را می خواهند، اما همچنان به زیبایی چوب می خواهند خوشبختانه، این یک تصمیم یا نیست.

فرآیندهای حکاکی و رنگ‌آمیزی می‌توانند طیف گسترده‌ای از پرداخت‌های چوب را شبیه‌سازی کنند از خاکستر گرفته تا گردو، از جمله تطبیق سفارشی با انواع چوب‌هایی که قبلاً در کارخانه نصب شده یا در حال نصب هستند.