درب ضد سرقت چوب بلوط که می تواند انرژی منفی را از خانه دور کند

امروزه درب ضد سرقت چوب بلوط فلاش به دلیل ظاهر دلپذیر و ساخت ساده، رایج ترین نوع استفاده در منازل و ساختمان های عمومی هستند. این درب ها از دو طرف دارای سطح بدون درز هستند.

قبل از انتخاب درب خانه خود، دانستن روش ساخت برای شما ضروری است. بر اساس روش های ساخت، درب ها به روش های زیر طبقه بندی می شوند.

درهای پانلی از دیرباز بیشترین استفاده را در داخل خانه دارند. به گفته  استاندارد بریتانیا طیف گسترده ای از درب های پانل را بر اساس فرمت های یک، دو، سه یا چهار پانل ارائه می دهد.

پانل را می توان از تخته سه لا، تخته بلوک، روکش، شیشه، چوب و غیره ساخت که یکی از قوی ترین درها هستند. آنها طراحی های مختلفی را ارائه می دهند اما نیروی کار فشرده و ماهر هستند.

به دلیل ظاهر ساده، تمیز کردن و تزئین آنها آسان است. درب های فلاش نیز استحکام، دوام بالایی دارند و نسبت به درب پنلی ارزان تر هستند.

با انواع لمینت ها و روکش ها، که شبیه چوب طبیعی هستند، زیبا به نظر می رسند و جذاب و جذاب هستند و برای طیف وسیعی از انتخاب ها در دسترس هستند.

درب لووردار یکی از انواع درب های بسیار قدیمی است. مزیت اصلی این درب این است که حتی در صورت بسته بودن، نور، هوا را می پذیرد و حریم اتاق را حفظ می کند.

از درهای لوور زمانی استفاده می شود که حریم خصوصی همراه با تهویه طبیعی و آرامش برای استراحت مورد نظر باشد. لوورها از شیشه، چوب یا تخته سه لا ساخته شده اند. ساختن آنها متفاوت است.