خوردن خیارشور شیشه نوشابه موجب افزایش عمر می شود

خیارشور شیشه نوشابه اغلب در گرمای تابستان تلخ می شود، اما این خیار می تواند هوای گرم تری را بدون از دست دادن طعم شیرین خود تحمل کند همچنین در برابر سفیدک پودری مقاوم است و برای پرورش دهندگان در آب و هوای مرطوب انتخابی عالی است.

از نظر اندازه و ظاهر مشابه Straight Eight، یک برش شیرین از اعضای این ارقام خیار دارای پوست سفید است.

میوه هایی که طول آنها تا 12 اینچ می رسد این طول را نسبت به اکثر دستگاه های برش دهنده امروزی طولانی تر می کند.

آنها به راحتی با میوه سبز تیره خود که می تواند تقریباً سیاه به نظر برسد قابل تشخیص هستند.

این گونه بوته ای گیاهان فشرده ای را تولید می کند که برای رشد ظرف مناسب هستند در برابر پژمردگی باکتریایی، ویروس موزاییک خیار، کپک، دلمه و لکه های برگ بسیار مقاوم است.

میوه های با پوست نازک کوچک، 3-4 اینچ هستند و بیشتر شبیه خیار شور هستند با این حال، آنها را می توان تازه نیز مصرف کرد.

خیار

این گونه که اغلب به عنوان خیار میان وعده یا خیار جعبه ناهار نامیده می شود، خیارهایی با پوست نازک با بافتی ترد تولید می کند که آنها را برای خوردن خام مناسب می کند.

این یکی دیگر از خیارهای بوته ای است که برای رشد در فضاهای کوچک خوب است و همچنین مقاوم به سفیدک پودری است طول میوه ها حدود 3-4 اینچ خواهد بود.

به دلیل پوست سبز تیره اش به سبز تیره خاص نیز معروف است این نوع خیار برش آمریکایی در سال 1910 توسط Jerome B. Rice Seed Co. از کمبریج، نیویورک معرفی شد این گیاه خیارهایی تولید می کند که بافتی ترد و طعم کمی شیرین دارند برای یک تکه شیرین، دیگر به دنبال آن نباشید.

همانطور که از نامش پیداست این خیارهای انگور عاشق بالا رفتن هستند کاشت خیار ژاپنی بر روی داربست ضروری است زیرا تاک می تواند به 6 فوت برسد. طعم آن لطیف، ترد و کمی ترش توصیف شده است.

خیار ژاپنی یکی دیگر از انواع خیارهایی است که برای برش دادن بسیار مناسب است اما می توان از آن برای ترشی نیز استفاده کرد.