خرید شیشه دوجداره تزیینی برای خانه موجب رفع افسردگی می شود

نصب محصولات شیشه دوجداره تزیینی هوشمند در سراسر جهان در حال افزایش است زیرا صاحبان املاک و توسعه دهندگان به دنبال ادغام فناوری های جدید برای افزایش کارایی کلی زیرساخت هستند.

یکی از آخرین روندهای محصول برای تکمیل ابتکارات آب و هوای انرژی در فضاهای تجاری و مسکونی، شیشه هوشمند ویژگی هایی مانند تنظیم خودکار رنگ پنجره در پاسخ به شرایط نوری بیرون را ارائه می دهد.

شیشه کم آلاینده مفهوم جدیدی نیست اما شرکت‌های درگیر در تولید شیشه در حال بهبود فناوری‌های هوشمند موجود برای ارائه کنترل عملکردی به ساکنان ساختمان هستند.

همچنین، این شرکت ها برای ارائه راه حل های شیشه هوشمند با کیفیت برتر برای پروژه های توسعه آتی در اقتصادهای نوظهور شناخته شده اند.

تیم هندی این شرکت با سیستم های دیوار شیشه ای برای استقرار و راه اندازی بیش از 12000 پنل در پارک تجاری ریو در شهر بنگالورو همکاری خواهد کرد.

شیشه

اشاره شد که گوگل می تواند اولین مستاجر این فضا باشد برنامه های کاربردی بخش تجاری بخش قابل توجهی از کاربران نهایی را در صنعت شیشه هوشمند جهانی نشان می دهد.

افزایش بهره وری انرژی “پنجره” جدیدی را برای استفاده از شیشه اکتیو الکتروکرومیک باز می کند.

طبق گزارش وزارت انرژی ایالات متحده، پنجره های ناکارآمد می توانند عامل 25 تا 30 درصد انرژی در ساختمان ها باشند که هدر می روند.

علاوه بر این، کمیسیون انرژی کالیفرنیا پیش‌بینی می‌کند که تقریباً 40 درصد از تقاضای سرمایش برای یک ساختمان معمولی به دلیل افزایش گرمای خورشیدی از طریق پنجره‌ها است.

در این راستا، تقاضا برای پنجره‌های دینامیک با شیشه‌های هوشمند به ویژه شیشه‌های الکتروکرومیک به تدریج افزایش می‌یابد.

شیشه EC نسبت به لعاب معمولی و سیستم های سایه خودکار در کاهش مصرف انرژی و ارائه راحتی بیشتر به کاربران بسیار موثر است.

یک آزمایش آزمایشگاهی توسط دانشگاه فناوری نانیانگ سنگاپور نشان داد که پنجره‌های نصب شده با شیشه EC پایداری درخشانی را نشان می‌دهند و بیش از 65 درصد از تابش IR را محدود می‌کنند.

در تحقیق دیگری نیز نشان داده شد که شیشه الکتروکرومیک توانسته بهترین نتایج را در کاهش مصرف انرژی خنک کننده برای فضای پنجره تا حدود 32 درصد به دست آورد.

این مطالعه نشان‌دهنده اطلاعات کلیدی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای بازسازی‌های آینده یا پروژه‌های جدید استفاده کنند به‌ویژه در کشورهایی مانند سنگاپور که از یک پایگاه قوی بخش خدمات تشکیل شده است که منجر به ساخت ساختمان‌های بلند و مدرن شده است.