تخمه کدو امسال موجب آتش‌سوزی جنگل‌ آمازون شد

اگر مشکل خواب دارید، ممکن است بخواهید قبل از خواب مقداری تخمه کدو امسال بخورید آنها منبع طبیعی تریپتوفان هستند، اسید آمینه ای که می تواند به بهبود خواب کمک کند تصور می شود مصرف روزانه حدود 1 گرم تریپتوفان خواب را بهبود می بخشد.

با این حال، برای رسیدن به مقدار مورد نیاز تریپتوفان، باید حدود 7 اونس (200 گرم) دانه کدو تنبل بخورید روی موجود در این دانه ها همچنین می تواند به تبدیل تریپتوفان به سروتونین کمک کند، که سپس به ملاتونین، هورمونی که چرخه خواب شما را تنظیم می کند، تبدیل می شود.

علاوه بر این، دانه کدو تنبل منبع عالی منیزیم است. سطوح کافی منیزیم نیز با خواب بهتر مرتبط است برخی از مطالعات کوچک نشان داده‌اند که مصرف مکمل منیزیم کیفیت خواب و کل زمان خواب را در افرادی که سطح منیزیم پایینی دارند، بهبود می‌بخشد.

اگر می خواهید فواید تخمه کدو تنبل را تجربه کنید، به راحتی می توانید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید در بسیاری از کشورها، آنها یک میان وعده محبوب هستند که می توان آن را به صورت خام یا بو داده، شور یا بدون نمک مصرف کرد.

تخمه

علاوه بر خوردن آنها به تنهایی، می توانید آنها را به اسموتی ها، ماست یونانی و میوه اضافه کنید می توانید آنها را با پاشیدن آنها در سالاد، سوپ یا غلات در وعده های غذایی خود بگنجانید برخی از مردم از تخم کدو تنبل در پخت و پز استفاده می کنند، به عنوان یک ماده برای نان و کیک های شیرین یا خوش طعم.

با این حال، مانند بسیاری از دانه ها و آجیل ها، آنها حاوی اسید فیتیک هستند که می تواند فراهمی زیستی برخی از مواد مغذی را که می خورید کاهش دهد.

اگر به طور منظم دانه ها و آجیل ها را می خورید، ممکن است بخواهید آنها را خیس کنید یا جوانه بزنید تا محتوای اسید فیتیک آنها کاهش یابد برشته کردن آنها نیز ممکن است کمک کننده باشد دانه های کدو تنبل بسیار مغذی هستند و سرشار از آنتی اکسیدان های قوی هستند.

خوردن آنها می تواند به رفع کمبودهای غذایی کمک کند و ممکن است در برابر مشکلات مختلف سلامتی محافظت کند در واقع نشان داده شده است که تخمه کدو تنبل سلامت قلب، سطح قند خون، باروری و کیفیت خواب را بهبود می بخشد آنها حتی ممکن است در برابر انواع خاصی از سرطان محافظت کنند.

علاوه بر این، محتوای غنی از مواد مغذی آنها ممکن است مزایای سلامتی دیگری مانند بهبود انرژی، خلق و خو و عملکرد سیستم ایمنی بدن را به همراه داشته باشد بهترین چیز این است که آنها را می توان به راحتی به رژیم غذایی شما اضافه کرد و به شما این امکان را می دهد که بسیاری از اثرات مثبت آنها را درو کنید.