بلوز زنانه خانگی ۵۰۰ ساله که در اعماق دریا کشف شد

طول بلوز زنانه خانگی می تواند متفاوت باشد زیرا برخلاف پیراهن های لباس، مدل مشخصی وجود ندارد برخی از بلوزها به گونه ای طراحی شده اند که به خط کمر برسند و برخی دقیقاً زیر آنها می مانند طرح ها و طول های لبه های بلوز بسیار متفاوت است و مشخص نیست.

کمد لباس زنانه معمولاً با انواع مختلفی از لباس ها پر می شود که برخی از آنها نام ها یا اصطلاحات بسیار گیج کننده ای دارند بلوزها و پیراهن‌های زنانه از جمله لباس‌هایی هستند که اغلب در کمد لباس‌هایشان می‌پوشند.

یک پیراهن معمولاً با طراحی دکمه دار مشخص می شود که می تواند آستین کوتاه یا آستین بلند باشد پیراهن ها معمولاً شیک هستند و اغلب برای مراسم رسمی پوشیده می شوند.

آنها گشاد با یقه های مشخص هستند از طرف دیگر بلوز ظاهری زنانه‌تر می‌دهد و در طرح‌هایش بسیار متنوع است یک بلوز می تواند شیک، رسمی یا غیر رسمی باشد.

بلوز

آنها همچنین گشاد هستند، به خصوص در اطراف خط کمر دکمه‌ها را می‌توان روی بلوز پیدا کرد اما اغلب به‌عنوان طرح‌ها و تزیینات استفاده می‌شوند نه به‌عنوان گزینه‌ای برای پوشیدن آن‌ها مانند پیراهن‌ها.

هر دو بلوز و پیراهن را می توان با هر نوع کتانی مانند شلوار جین، شلوار یا پیراهن، بسته به مناسبتی که برای آن پوشیده اند، ست کرد در مورد مراسم رسمی، پیراهن ها و بلوزها را می توان به راحتی با شلوارهای مجلسی ست کرد.

هر تیپ اندامی می تواند هم بلوز و هم پیراهن را بپوشد. پیراهن‌ها تمایل دارند تیپ‌های اندامی را که باریک‌تر از سایر تیپ‌ها هستند، صاف‌تر نشان دهند در حالی که یک بلوز می‌تواند تقریباً با هر فرم بدنی، چه چاق یا لاغر، مناسب باشد.

پیراهن بلوز را می توان به نوعی بلوز اشاره کرد که دارای دکمه و یقه است که از ویژگی های اصلی پیراهن است. این به معنای عملکرد پیراهن بلوز با استفاده از دکمه ها نیست زیرا آنها را می توان فقط به عنوان تزئینات و انواع دیگر طرح ها روی بلوز اضافه کرد.