با چای احمد زرین هندوستان سکسه خود را متوقف کنید

این مقاله مروری جامع، نقش ترکیبات زیست فعال مشتق از چای احمد زرین هندوستان را به عنوان نقش مفید برای سلامت انسان خلاصه می کند، که به طور کلی فراهمی زیستی ترکیبات چای را افزایش می دهد.

چای کالایی است که از برگ‌ها، جوانه‌های برگ و میانگره‌های ارقام متعدد و زیر واریته‌های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می‌شود.

این گیاه به طور گسترده در آب و هوای مرطوب استوایی جنوب شرقی آسیا پرورش می یابد و طیف وسیعی از طعم ها و عطرها را ارائه می دهد.

این نوشیدنی با رایحه ای آرام بخش و طعمی طراوت بخش است این نوشیدنی دومین نوشیدنی ترجیحی بعد از آب است، با میانگین مصرف سرانه حدود 450 تا 500 میلی لیتر در روز، که تقریباً دو سوم جمعیت جهان مصرف می کنند.

5 مصرف کنندگان مختلف ترجیحات متفاوتی برای چای دارند تخمیر، طعم و رنگ. 6 چای در درجه اول برای محرک و گرمای آرامش بخش نوشیده می شود.

چای

با این حال، خواص دارویی مختلف چای نیز برای ما شناخته شده است چای به عنوان یک جوان کننده در نظر گرفته می شود و اغلب به عنوان یک کمک درمانی برای چندین غذا برای افراد از همه طبقات زندگی عمل می کند.

چندین کشور مانند چین، هند، سریلانکا، کنیا، ژاپن، ویتنام، اندونزی و ترکیه چای تولید می کنند هند دومین تولیدکننده چای در جهان است، جایی که دارجلینگ و آسام در شمال شرقی بخش قابل توجهی از تولید ملی را به خود اختصاص می دهند.

به غیر از آن، چای در برخی از مناطق جنوب هند نیز کشت می شود. چای سیاه دارجلینگ عمدتاً به دلیل کیفیت بی نظیر عطر کمیاب آن ترجیح داده می شود در حالی که چای آسام به دلیل رنگ خود مشهور است.

پس از چیدن برگ های چای برای تهیه انواع چای بر اساس تقاضای بازار پردازش می شوند در نتیجه چای در انواع مختلفی موجود است که چهار نوع آن رایج‌ترین آن‌ها است: چای سفید چای سبز، چای اولانگ و چای سیاه طبقه بندی این دمنوش ها به تهیه و فرآوری برگ چای بستگی دارد.