استفاده از گرانترین فرش 12 متری سلیمان برای خانه رونالدو

فرش 12 متری سلیمان به دلیل تنوع گسترده ای از سبک ها و گزینه های قیمت گذاری شناخته شده است هنگام انتخاب یک فرش جدید برای خانه خود، احتمالاً به مواردی مانند رنگ، سبک، دوام، الگوهای الیاف و قیمت فکر خواهید کرد.

ما ملاحظات و سبک‌های فرش برتر را برای کمک به شما در انتخاب نوع مناسب برای خانه‌تان بررسی می‌کنیم.

وزن صورت، وزن الیاف فرش در هر یارد مربع است و وزن مواد پشتی را شامل نمی شود به طور کلی، وزن صورت سنگین‌تر، مقاومت بیشتری در برابر مسطح شدن به دلیل رفت و آمد پا یا مبلمان دارد و قیمت مناسب‌تری برای مطابقت دارد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که فرش سنگین تر همیشه مساوی کفپوش با کیفیت بالاتر نیست! فرشی با وزن صورت سنگین‌تر دوام بیشتری دارد، اما انواع الیاف و سایر مواد نیز در دوام فرش نقش دارند.

فرش‌هایی با وزن صورت سنگین‌تر، معمولاً حدود 40 تا 60 اونس، برای مکان‌های پرتردد مانند ورودی، راهروها و اتاق‌های نشیمن توصیه می‌شوند.

فرش

کفپوش فرش با وزن سبک تر، حدود 30 اونس، برای اتاق هایی با ترافیک کمتر مانند اتاق خواب و دفاتر خانگی مناسب تر است.

ارتفاع پرز ارتفاع یا طول الیاف قابل مشاهده یک پرز فرش است و می تواند به سه دسته مجزا تقسیم شود:

فرش کم پرز دارای الیاف کوتاه است که صاف به نظر می رسد و در زیر پا متراکم به نظر می رسد با الیاف کوتاه خود روی خاک نمی چسبد و بسیار بادوام است.

فرش کم پرز برای مناطق پرتردد در خانه و اتاق هایی که کثیفی یا موهای حیوانات خانگی نگران کننده است، بهترین است.

یک فرش با پرز متوسط دارای الیاف بلندتری است که باعث می‌شود در لمس نرم‌تر شود و این مزیت اضافه‌تر این است که می‌تواند ترافیک متوسطی را برای پا داشته باشد.

اگرچه بیشتر مستعد ابتلا به مو و زباله های حیوانات خانگی است، اما می توان آن را به راحتی با جاروبرقی تمیز کرد، و آن را به یک انتخاب محبوب برای اتاق نشیمن و اتاق خواب تبدیل می کند.

فرش‌های شیک و پرزدار در لمس، می‌توانند سطحی از لوکس بودن را به خانه شما بیافزایند این ارتفاع شمع برای مناطقی که می‌خواهید کمی گرما اضافه کنید یا جایی که می‌خواهید سطح سر و صدا را کاهش دهید خوب است.

به عنوان ضخیم ترین سبک پرز، فرش پرز بلند، خاک و زباله بیشتری را جمع آوری می کند.

مقاومت در برابر لکه برای هر خریدار فرش، به ویژه کسانی که حیوانات خانگی یا کودکان دارند، یک نکته ضروری است.