استفاده از جک بازویی کیا که موجب مرگ کودکان ارمنی شد

جک بازویی کیا با بدنه استوانه ای کشیده که شبیه بطری است جک بطری نامیده می شود انواع جک های بطری جک های کف هیدرولیک هستند که عملکردی مشابه جک های کف معمولی دارند اما می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند.

علاوه بر این، آنها ماشین را بالاتر می برند ترخیص راه‌اندازی بالاتر یکی از هزینه‌های مرتبط با این ویژگی است که می‌تواند استفاده از آن را در خودروهای پایین‌تر چالش‌برانگیزتر کند.

از آنجایی که جک های بطری معمولاً ارزان تر از جک های زمینی هستند، آنها را به عنوان یک مجموعه ثانویه توسط مکانیک های حرفه ای و به عنوان ابزار اصلی توسط متخصصان DIYER و علاقمندان ترجیح می دهند.

انواع جک‌های مزرعه اغلب برای ماشین‌آلات کشاورزی استفاده می‌شوند، اما هر کسی می‌تواند یکی از آنها را راه‌اندازی کند.

جک

لازم نیست کشاورز باشید یا تراکتور کار کنید بسیاری از مردم از آنها برای کامیون های با ترخیص بالا و وسایل نقلیه خارج از جاده استفاده می کنند.

این نوع جک ها که به عنوان جک های بالابر نیز شناخته می شوند به راحتی در عقب خودروهای بزرگ یا کامیون های آفرود قرار می گیرند.

آنها برای رهایی وسیله نقلیه از گل و لای عمیق یا زمین ناهموار ساخته شده اند اما می توان از آنها برای کمک به تعویض لاستیک استفاده کرد.

جک های فارم در برخی شرایط ابزارهای همه کاره عالی هستند زیرا ممکن است به عنوان وینچ یا گیره نیز استفاده شوند.

هنگامی که نیاز دارید وسیله نقلیه ای را در گاراژ خود سوار کنید که فاصله بسیار بالایی دارد و جک معمولی کف یا جک بطری کار نمی کند، جک های مزرعه می توانند مفید باشند جک های کف سنتی یا جک های بطری برای اکثر خودروها و کامیون ها به خوبی کار می کنند.

هنگامی که به درستی قرار می گیرند، انواع جک های قیچی ماشین را با استفاده از میل لنگ دستی بالا می برند.

از آنجایی که جک های قیچی اغلب ظرفیت یک یا دو تنی دارند به طور کلی برای خودروهای سبک تر بهتر عمل می کنند علاوه بر این، بسته به مدلی که دارید، ارتفاع بالابر نسبتاً کمی دارند که می تواند بین 15 تا 30 اینچ باشد.