استفاده از برنج لنجان برای ساخت کشی های باربری

چگونه برنج لنجان به دست می آید: هنگامی که شالیزار رسیده است، گیاهان را قطع می کنند. دانه ها از ساقه ها جدا می شوند.

ابتدا زمین را به خوبی کشت و کود می دهند و سپس بذرها را می کارند. هنگامی که نهال ها بیرون می آیند، آنها را به صورت ردیفی پیوند می زنند. اگر نهال ها به درستی کاشته شوند، رشد آنها به حداقل می رسد و می توان از آنها محصولات سپر به دست آورد.

بعد از آن جوشانده و پوست کنده شده و برنج به دست می آید. گاهی اوقات، آنها را در آفتاب خشک می کنند و سپس برای استفاده خاصی پوست می کنند.

برنج محبوب ترین غذا است. از برنج هم کیک های مورحی، خویی و خوشمزه تهیه می شود. کاه گیاه به عنوان سوخت و علوفه استفاده می شود.

بنگلادش از نظر برنج خودکفا نیست. بنابراین، ما باید تلاش کنیم تا برنج بیشتری بکاریم. برای بهبود شرایط کشاورزان باید گام های مناسبی برداشته شود تا آنها برای همه ما علاقه مند به کشت بیشتر شالیزار باشند.

برنج بذر گیاه شالیزار است. ساقه ضعیفی دارد و برنج در انتهای بالایی آن می روید. برنج غذای اصلی مردم بنگلادش است. نیمی از مردم جهان در آن زندگی می کنند.

در بنگلادش سه نوع برنج به نام‌های آش، امان و بورو وجود دارد. نوع دیگری از برنج به نام IRRI وجود دارد. آش در بایشاخ کاشته می شود و در شرابان درو می شود. امان در زمستان برداشت می شود.

شالیزار بورو در اراضی پایین تر کشت می شود. شالیزار امان از نظر کیفیت بهترین است. اکنون IRRI در تمام طول سال کشت می شود.