آجر لفتون که قابلیت تبدیل به تی وی دارد

آجر لفتون به آجرهای لندن نیز معروف هستند برخی حتی ممکن است آنها را به عنوان آجر LBC (شرکت آجر لندن) معرفی کنند.

آجر فلتون یک آجر روکش منحصر به فرد است که از خاک رس آکسفورد پایین ساخته شده است که فقط در جنوب شرقی انگلستان یافت می شود.

این خاک رس حاوی آثار زغال سنگ است که در هنگام پخت می سوزند و این باعث کاهش سوخت مورد نیاز برای کوره می شود.

از آنجایی که زغال سنگ از قبل در خاک رس مورد استفاده در آجر فلتون وجود دارد، هزینه پخت آنها کاهش می یابد و مواد زغال سنگ نیز اثرات نسبتاً جالبی در خود آجرهای تمام شده ایجاد می کنند.

یک آجر پرکننده ارزان که به جای اینکه جذاب باشد، ساده و مفید است گفته می شود برخی از آجرهای معمولی می توانند جذابیت خاص خود را داشته باشند و برای برخی از مشاغل کوچکتر کاملاً قابل قبول هستند.

آجر

آجر مهندسی واقعاً اسب کاری خانواده آجر است این آجرها سخت، مستحکم و مقاوم هستند اما معمولاً جذاب نیستند آنها به ویژه در برابر یخ زدگی و آب مقاوم هستند و برای کارهای زمینی، فاضلاب و دیوارهای حائل ایده آل هستند این آجرها می توانند بسیار گران باشند اما پس از آن می توان از آنها برای تقریباً هر چیزی استفاده کرد.

این نوع آجرها در مناطقی که خشت با کیفیت آجرسازی نسبتاً کمیاب است محبوب هستند برخی از این آجرها کیفیت بسیار پایینی دارند اما برخی ممکن است دوشاخه یا دارای صورت شیبدار باشند تا به مصرف کننده این تصور را بدهد که چیزی فراتر از بتن ساده و خسته کننده می خرند این آجرها بسیار ارزان و شاد هستند و می توانید از آنها برای مناطقی استفاده کنید که بعید است ببینید.

از این آجرها به عنوان آجرهای نجات یافته نیز یاد می شود اینها آجرهایی هستند که از ساختمانهای قدیمی نجات یافته اند و معمولاً اکثریت ملات از روی صورت آنها پاک می شود.

خرید این آجرها از طریق یک تاجر معتبر بسیار مهم است، در غیر این صورت، واقعاً باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید تا مطمئن شوید که یک آجر با کیفیت خوب به دست می آورید.